Doprava a služby
Doprava
Doručíme vám zboží
po ČR i na Slovensko
Jak probíhá doručení zboží ?
Jak probíhá doručení zboží?
Doručení pro Českou republiku
- Zboží doručí některá z našich smluvních přepravních společností až k Vám domů.
- Úprava dopravy na webu: Řidič přepravní společnosti zásilku doručí za první uzamykatelné dveře (v případě Geis a DHL probíhá doručení pouze na adresu - nikoliv za první uzamykatelné dveře). Budete-li si přát platit dobírkou, řidič od Vás vybere příslušnou hotovost.
- Vynáška zboží do patra není součástí standardní dopravy, na vyžádání však takovou službu poskytujeme. Neváhejte nás kontaktovat pro bližší informace o cenách a podmínkách vynášky do patra.
- Pokud jste si objednali zboží, které je v okamžiku odeslání objednávky skladem, očekávejte zásilku do 1–2 pracovních dnů od přijetí objednávky nebo platby (v případě platby předem).
- Pokud jste si objednali zboží, které v okamžiku odeslání objednávky není skladem, několik dní před expedicí zásilky budete nejprve telefonicky kontaktováni pro dohodnutí Vám vyhovujícího termínu doručení.
- Ve většině případů v den expedice obdržíte informační e-mail, který obsahuje sledovací číslo a informace o možnosti sledování zásilky. Následující pracovní den Vám bude zásilka doručena.
- Díky tomu, že budete znát sledovací číslo zásilky, si můžete přímo s přepravní společností dohodnout jiný termín nebo náhradní termín doručení, pokud jste při prvním pokusu nebyli zastiženi.
Doručení pro Slovenskou republiku
- Tovar doručí niektorá z našich zmluvných prepravných spoločností až k Vám domov.
- Vodič prepravnej spoločnosti zásielku doručí za prvé uzamykateľné dvere. Vynáška tovaru na poschodie nie je súčasťou štandardnej dopravy, na vyžiadanie však takúto službu poskytujeme.
- Neváhajte nás kontaktovať pre bližšie informácie o cenách a podmienkach vynášky na poschodie.
- Ak ste si objednali tovar, ktorý je v okamihu odoslania objednávky skladom, očakávajte zásielku do 3–4 pracovných dní od prijatia objednávky alebo platby (v prípade platby vopred).
- Ak ste si objednali tovar, ktorý v okamihu odoslania objednávky nie je skladom, niekoľko dní pred expedíciou zásielky budete najprv telefonicky kontaktovaní pre dohodnutie Vami vyhovujúceho termínu doručenia. Vo väčšine prípadov v deň expedície dostanete informačný e-mail, ktorý obsahuje sledovacie číslo a informácie o možnosti sledovania zásielky. Do 1–2 pracovných dní Vám bude zásielka doručená.
- Vďaka tomu, že budete poznať sledovacie číslo zásielky, si môžete priamo s prepravnou spoločnosťou dohodnúť iný termín alebo náhradný termín doručenia, ak ste pri prvom pokuse neboli zastihnutí.
Doručení po Evropské unii
Pro kalkulaci ceny dopravy do státech Evropské unie nás kontaktujte.
Máte k dopravě nějaké dotazy? Kontaktujte nás!