Často kladené dotazy (FAQ)

Lze vytvořit objednávku bez registrace/vytvoření účtu?

Na našich stránkách lze nakoupit bez předchozí registrace. Vytvořením vlastního účtu ale získáte přístup k přehledu všech vašich objednávek a vaše osobní i platební údaje budou bezpečně uloženy pro příští nákupy.

Jak mohu stornovat objednávku?

Otevřete e-mail, kterým jsme vám objednávku potvrdili, a vyhledejte v něm číslo objednávky.

Číslo objednávky zkopírujte, vložte do emailu a pošlete žádost o storno objednávky na email podpora@momenti.cz.

Váš požadavek bude zpracován a bude vám zasláno potvrzení o stornu objednávky.

Kde najdu číslo objednávky?

Číslo objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte ihned po jejím vytvoření.

Kde naleznu fakturu k objednávce?

Svou fakturu naleznete v elektronické podobě v e-mailu, v administraci v záložce „Moje objednávky“ v administraci vašeho účtu.

Jaká je délka záruky?

Našim zákazníkům se snažíme přinášet světový design v té nejvyšší kvalitě a za dostupné ceny. Na celý sortiment garantujeme standartní záruku 2 roky. IČO mají jen 1 rok.

Co je slevový kupón a jak ho lze uplatnit?

Slevový kupón chápeme jako formu poděkování a vstřícnosti k zákazníkovi. Klademe důraz na spokojenost zákazníka, a proto vám v rámci různých akcí a kampaní nabízíme slevu na vybrané výrobky. Kupón je složen z unikátního kódu, jehož platnost může být časově omezena. Slevu uplatníte v nákupním košíku zadáním příslušného kódu. Slevové kupony nelze kombinovat v případě probíhající slevové akce.

Jaká je dodací lhůta a cena přepravného?

Doba doručení objednávky se liší v závislosti na typu objednaného produktu, vaší doručovací adrese a způsobu doručení, který jste si vybrali. Během výprodejů a akcí může doručení trvat o něco déle než obvykle.

Ceny dopravy je uvedena vždy u každého produktu individuálně.

Jak ověřit stav objednávky a jejího doručení?

Veškeré informace týkající se objednávky, jejího stavu a předpokládaného termínu doručení naleznete v potvrzovacím e-mailu.

Je možné si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, veškeré objednané zboží si můžete sami vyzvednout v našem skladu v Chotíkově nebo na prodejně Kave Home v Praze.

Jak postupovat v případě, že mi bylo doručeno jiné zboží?

V případě, že vám byl doručen nesprávný produkt, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře.

Jak mohu zboží vrátit?

Pokud jste se rozhodli pro vrácení objednaného zboží, využijte online formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde.

Poté zboží zašlete na adresu našeho skladu Chotíkov 388, Chotíkov 33017 Podrobná pravidla a omezení vrácení zboží najdete v našich podmínkách.

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit do 365 dnů od jeho doručení, a to bez udání důvodu. Zboží však nesmí nést známky použití.

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

Peníze vám budou zaslány zpět na váš účet do 14 dnů ode dne, kdy:

 

obdržíme vrácené zboží na náš sklad nebo

nás informujete, že odstupujete od kupní smlouvy.

 

Obdržím náhradu přepravného v případě vrácení zboží? Plná cena poštovného je vrácena v případě odeslání celé objednávky. V případě nevrácení celé objednávky je automaticky poskytována sleva na další nákup ve výši 5%.

Poskytujete vzorky látek?

Ano, vzorky ke většině produktů máme k dispozici a je možné jejich zaslání zdarma na adresu. 

Hodnocení obchodu

4,9 3058 hodnocení

Lukáš Sedláček | 10.04.2025
Zkušenost s tímto obchodem je skvělá. Židle Henry, které jsme si objednali splnila nše očekávání a jsou velmi pohodlné.Můžeme jen doporučit.
Monika Hanusová | 13.04.2025
Velmi spokojená 👌👌👌
Darina Radová | 10.04.2025
Super,spokojenost
AIRSPED s.r.o. | 10.04.2025
Dobrý den, děkuji za krásnou ratanovou sedačku. Vše absolutně v topu!!! produkt odpovídá obrázkům na webu. DHL - epic quick rychlé dodání. Těším se, až zase něco koupím :) Všem moc a moc doporučuji :) Děkuji, Marcy
Ivana Málková | 10.04.2025
Super děkuji!!!!!
Milan Petrů | 13.04.2025
Vše rychle a skvěle vyřízeno
Marcela RAICHELOVA | 08.04.2025
Tento obchod 100% doporučuji. Skvělá komunikace a express rychlé dodání. Děkuji za krásnou sedací soupravu na terasu ♥️♥️♥️
Dana | 14.04.2025
Na zboží jsem čekala dlouho, ale toho jsem si byla při objednávce vědomá. Stůl je masivní, pěkný, ale "otočná funkce mramorové desky na stole", je jen na bázi toho, "že se po stole posouvá" (není tam žádný otočný mechanismus), což mě kapánek zklamalo.
Hana Lednová | 09.04.2025
Naše zkušenost s tímto obchodem je na 1. Děkuji za spoustu věcí, které jsme si u vás mohli pořídit a jsme s nimi moc spokojeni. Více takových obchodů, kde je zákazník 100% spokojen.
Zuzana Horáková | 10.04.2025
Ano ráda u Vás objednávám. Zboží kvalitní. Za mně super obchod
Vojtěch Veselý | 07.04.2025
Moje zkušenost s obchodem byla velmi pozitivní. Krátce poté, co jsem učinil objednávku, bylo zboží dáno do slevy, a tak jsem se na podporu obrátil s prosbou o aplikaci slevy. Krátce na to mi bylo sděleno, že sleva byla uplatněna a přeplatek bude vrácen na účet. Termín dodání byl dodržen, ale po obdržení zboží jsem bohužel zjistil, že výrobek neodpovídá plně popisu (v parametrech však bylo uvedeno správně), a tak jsem se obrátil na podporu opět. Přístup byl opět velmi prozákaznický. Nabídli mi vrácení výrobku na jejich náklady, nebo finanční kompenzaci. Za špatný popis se omluvili a přislíbili nápravu. Obecná komunikace s obchodem byla vždy velmi vstřícná, příjemná a hlavně rychlá.. Kéž by se takto chovali k zákazníkům všude. Děkuji za spolupráci!