Hodnocení obchodu
Objednavka za placena zalohou 30 000 . Nedošlo ani zboží, ani peníze zpět.
Dobrý den,
velice se omlouváme ale jak Vás již kolegyně informovala, výrobce ukončil výrobu Vámi poptávaného stolů, za komplikace se omlouváme a věříme, že všechny ostatní zakázky proběhnou již v pořádku.
Přeji hezký den
Petr
Vse v pohode, s kreslem spokojenost.
Vše proběhlo v pořádku, ochotná slečna na lince.
+ krásné zboží
- delší dodací lhůta
Zboží přišlo poškozené vlivem špatného balení.
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zkušenost, v systému vidím, že reklamační oddělení s Vámi věc již řešilo. Věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký den
Petr
Po oznámení, že je moje objednávka připravena k expedici, jsem čekala 14 dní na doručení z kapacitních důvodů. Bohužel pak jsem byla na dovolené. Domluvila jsem si tedy závoz až po návratu, ale to se nepovedlo a kurýr se pokoušel doručit. Asi se může stát. Jinak doručení po návratu z dovolené proběhlo bez problémů a v domluvený termín, takže nakonec spokojenost.
zboží zakoupené před 14 dny ještě nedorazilo. Nemám tedy co hodnotit. Zatím nevím, trvá to dost dlouho.
Dobrý den,
na Vaši objednávce pracujeme a je již připravena k expedici.
Přeji hezký den
Petr
zatím jsem zboží nepoužila
Zbozi dorazilo jak melo, obchod komunikoval vyborne.
Vsechno probehlo v poradku. Jen ta dodaci lhuta je silena. Na zbozi jsem cekala 2 mesice! Ale bylo to dopredu avizovano, takze bud berte nebo nechte byt, ze?!
Dorazilo mi špinavé křeslo, z plsti, které internetový obchod nazývá kašmírem. Při vracení a odeslání zboží situaci komplikují požadováním originálního zabalení, které zákazník pochopitelně poničí a roztrhá při vybalování. Situaci komplikují tím natolik, že to zákazník nestihne vrátit ve lhůtě 14dní.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám dorazilo poškozené křeslo. Požadavek na originální balení není dle zákona nutné požadovat. V případě nahlášení reklamace se nejedná o klasické vrácení ve 14 denní lhůtě a nemusíte se tímto vůbec stresovat, zajistíme Vám svoz zboží a veškeré náklady s tímto spojené jdou za námi. Brzy Vás bude kontaktovat reklamační technik a celou záležitost s Vámi rád projde.
Přeji hezký den
Petr
Zboží zatím nedorazilo :(
Dobrý den,
27.6. jsme Vás informovali o termínu dodání, zboží již v našem skladě a bude vyexpedováno v nejkratším možném termínu.
S pozdravem,
Petr
Absolutni nedodrzeni dodaci lhuty
židle super,vypadají velmi luxusně.
moc jsem spokojena
Je to pro mě něco nadcasoveho,pro mě mega!
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše super hodnocení, které nás potěšilo,
přejeme Vám hezký den,
S pozdravem
Petra
Rychle doručeno, pečlivě zabaleno, zboží kvalitní.
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení a velmi nás potěšilo.
Přejeme Vám hezký den,
S pozdravem,
Petra
Vše došlo v pořádku...doporučuji
Dobrý den vážený pane Stázka,
děkujeme za zpětnou vazbu a Vaši pozitivní reakci i hodnocení.
Přejeme Vám hezký den z Chotíkova u Plzně.
S pozdravem Petra