Hodnocení obchodu
Dobrý den paní Mirko,
děkujeme velice za Vaše vyjádření a krásné hodnocení, které nás moc potěšilo.
Těšíme se na Vaše další objednávky a doufám, že naše produkty krášlí Váš interiér :-)
Hezký den přejeme,
Petra
Dobrý den,
o termínu a stavu objednávky Vás průběžně informujeme, zboží je již u nás a připraveno v procesu expedice.
S přáním hezkého dne
Petr
Objednávku mám z 31.5.2021, dosud mi zboží nebylo dodáno, je 24.6.2021. O dodávce od firmy DPD se ani nevyjadřuju, katastrofa!
Dobrý den paní Fikejzová ,
děkujeme za hodnocení, komplikace se společností DPD nás mrzí, pokud byste měla podnět přímo k samotné DPD společnosti, můžete odeslat na reklamace@designovynabytek.cz se společností DPD bychom dořešili.
Dle sledování zásilky vidím, že již byla vyzvednuta na výdejním místě.
Děkuji a přeji hezký den,
S pozdravem
Petra
Dobrý den pane Bacovský,
děkujeme za Vaše vyjádření a necháme Vaši objednávku prověřit.
Přejeme Vám hezký den,
s pozdravem
Petra
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a komentář, stále a rádi pracujeme na tom, aby naši zákazníci s nabídkou i webem byli spokojeni.
přejeme Vám hezký den,
Petra
S nákupem spokojenost, mohu doporučit, stolek je moc hezký
Určitě doporučuji. Chystám se objednat další vybavení do bytu.
Dobrý den paní Konstantová,
rádi bychom Vám poděkovali za Vaši recenzi a těšíme se na další objednávky.
Mějte hezký den,
s pozdravem
Petra
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za kladné hodnocení, kterého si ceníme a budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
Mějte pěkný pondělní den,
s pozdravem,
Petra.
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za kladnou reakci a Vaše hodnocení.
Přejeme Vám hezký den,
s pozdravem
Petra.
Doba dodáni mnohem delší, než bylo uvedeno na stránkách obchodu přesto, že platbu chtěli ihned celou. Zatím na zboží pořad čekáme.
Dobrý den,
Vaše objednávka byla zaplacena o 5 dní později a nyní jsme stále v termínu pro splnění termínu. Věřím, že recenzi po dodání přehodnotíte a budete s našim produktem spokojena.
S přáním hezkého dne
Petr
Navzdory řadě negativních recenzí vážících se k tomuto obchodu mi dnes byla doručena stolová podnož v perfektním stavu, bytelná, bez oděrek, kompletní spojovací materiál, stavitelné nožičky jako bonus, krásná. Oceňuji důkladné zabalení zásilky - jen rozbalit mi zabralo cca 30min. Vytkl bych pouze klamavé sdělení o době doručení - na webu uvádí dobu dodání "ve dnech", nicméně při najetí kurzorem se ukáže doplňující údaj, že jde vlastně o pracovní dny, což významně zkresluje představy spotřebitele o době dodání. Dnem se vždy rozumí den kalendářní, nikoliv pracovní. V mém případě měla zásilka pouze týdenní zpoždění, což lze vzhledem k celkové době zkousnout. Pokud ale někdo na zboží bezpodmínečně spěchá, toto není obchod pro Vás, není-li zboží skladem.
Dobrý den pane Čermák,
děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky,
jsme potěšeni, že jste s Vaší objednávkou spokojen a rádi, že se Vám líbí.
Děkujeme i za podněty a předáváme na příslušné oddělení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Petra
Naprostá spokojenost, s mojí objednávkou nebyly žádné problémy.
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za milé hodnocení a přejeme Vám hezký den,
S pozdravem,
Petra
Dodacia doba boli dva týždne, uplynuli už tri a ani mi sami od seba nedali vedieť ako je to s tovarom. Musel som sa ozvať a odpoveď že si to musia overiť u dodávateľa. Toto by mali urobiť automaticky a dať vedieť keď sa už blíži sľúbený čas dodania. Takto budem čakať ešte ďalší týždeň, dva?
Dobrý den pane Spurný,
děkujeme za Vaše podněty a necháváme je prošetřit.
Kolegyně se již Vaší objednávce věnuje, na základě emailové komunikace.
Děkuji a přeji Vám hezký den,
S pozdravem
Petra
vše v pořádku dorazilo
Dobrý den milý zákazníku,
děkujeme a jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojen.
Mějte hezký den!
S pozdravem
Petra
Objednané hodiny byly rozbité, na obalu byla sice výzva pro překontrolování stavu balíčku před kurýrem, ale protože jsem na možnost znehodnocení obsahu a nutnosti překontrolovat a tedy i případně reklamovat nebyla upozorněna, balíček převzala dcera bez kontroly. Způsob balení nemohl hodiny ochránit!
Dobrý den vážená Míšo,
děkujeme za informace, jistě není problém výrobek reklamovat, pokud je s ním cokoliv v nepořádku.
Předáváme Vaší informaci na reklamační oddělení, aby Vás kolegyně kontaktovala a vzniklou situaci se pokusíme vyřešit ku Vaší spokojenosti.
Rovněž na našich stránkách je formulář pro reklamaci a vrácení, který slouží jako dokumentace k případným vzniklým komplikacím.
Děkuji a přeji Vám hezký den,
S pozdravem
Petra
obchod s krásným zbožím, milé jednání, doporučuji
Dobrý den vážený zákazníku,
děkujeme za reakci a hodnocení!
Přejeme Vám hezký pondělní den,
Petra
Docela mě to zklamalo, protože výběr zboží na e-shopu mají hezký....
Dobrý den vážená paní Šrámková,
dle sledování zásilky je balíček na depu DPD, obdrželi jsme od Vás email včera a po Vašem dotazování jsme se obrátili na přepravní společnost, aby Vaši zásilku a její doručení prověřila. Bohužel způsob doručování přepravní společnosti nejsme v mnoha případech schopni ovlivnit.
Znovu dávám k prověření na společnost DPD.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den,
Petra
Vtipné hlášky. Nemám žádné námitky. Jen tak dál
Dobrý den milá Jano,
děkujeme mnohokrát za odezvu a zpětnou vazbu a přejeme Vám hezký den z Chotíkova u Plzně,
S pozdravem Petra
Na obchod je spoleh.
Dobrý den milý zákazníku,
i Vám děkujeme a kladná odezva náš potěšila.
Doufáme, že jste s produkty spokojen,
Pěkné slunné úterý,
Petra
vše v pořáku
Dobrý den milý zákazníku...
děkujeme za Váš kladný komentář a přejeme Vám hezký úterní den,
S pozdravem
Petra